Nieuws

Geen stijfe en geen seks in Staphorst

mei 7, 2017

Geen stijfe en geen seks in Staphorst

Voor vele mannen in Staphorst is het een grote last wanneer zij geen stijfe krijgen. Natuurlijk geldt dit niet alleen voor de heren in Staphorst, maar ook elders. Als seksuool, wonende in Staphorst heb ik echter veel te maken met dus ook de mannen van hier. Mannen die geen stijfe kunnen krijgen lijden aan de zogeheten ‘erectiele disfunctie’. Dit is niet zo een grote ramp als hoe het klinkt, want het is degelijk wel te verhelpen. Hieronder zijn enkele tips gesommeerd om jou hiermee te helpen.

Kegel oefeningen

Dit zijn oefeningen bedoeld voor je bekkenbodemspieren. De belangrijkste bekkenbodem spier bij de mannen heet de pc-spier. Daarom wordt de kegel oefening ook wel de pc-spier oefening genoemd. Deze oefeningen zorgen voor een betere erectie en dat je ook meer controle hierover hebt. Bij deze oefeningen leer je om je spieren aan te spannen en laten ontspannen met eigen wil. Doe je dit vaker, dan worden je spieren ook sterker. Dit zal maken dat het makkelijker wordt om een erectie langer vast te houden. Is je spier eenmaal sterker, dan kun je er ook voor zorgen dat je minder snel klaar komt.

De pc-spier is namelijk de spier die je gebruikt wanneer jij je plas ophoudt. Dit is de kegel oefening. Je hoeft het niet alleen te doen wanneer je wilt plassen, maar je kan het ook doen wanneer je een slappe penis hebt.

De oefeningen zijn als volgt:

Oefening 1:

  1. 10 seconden lang de pc-spier aanspannen. Lukt dit niet in 1x, oefen dit dan los een paar keren.
  2. daarna ontspan je weer je spieren voor 10 seconden.
  3. blijft het 10 keer achter elkaar herhalen en 4 keren per dan,

Oefening 2:

  1. dit keer probeer jij je spieren aan te spannen zo lang als je kan
  2. ontspan het daarna voor tenminste 60 seconden
  3. dit herhaal je 3 keer achter elkaar en 4 keren op een dag.

Oefening 3:

  1. probeer nu aan te spannen en daarna weer ontspannen. Zo veel mogelijk in 30 seconden.
  2. neem daarna een pauze van 30 seconden.
  3. dit herhaal je 3 keren en ook 4 keren op een dag.

Zoals je ziet zijn deze oefeningen heus niet zo moeilijk als het lijkt. Je kunt het op den duur overal oefenen, zonder dat iemand het hoeft te weten. Merk je dat het nu veel makkelijker voor je gaat, pas je schema dan aan en maak het moeilijker voor jezelf. Na slechts enkele weken al zul je resultaten zien.

 Relax!

Hoe moeilijk het ook is om te leven met een erectiele disfunctie en dit te verhelpen, je dient het toch rustig aan te nemen. Het kan je zelfvertrouwen van je afpakken, maar met de juiste  partner kan het altijd goed komen. Weet, dat jij niet de enige bent op de wereld met dit probleem. Het is geen ziekte, slechts een afwijking. Het is ook geen blijvende afwijking, want er zijn manieren om er van af te komen. Laat dit je niet winnen. Jij bent de baas! Ontspan daarom zoveel mogelijk en besteed tijd aan jezelf en je relatie.

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *